معجون+فلافل:)

خرید بک لینک
امروز صبح ساعت 8:30 رسیدم پیش آقایی..

بعد شیطنت هامون صبحونه خوردیم..

آقایی رفت سرکار..منم رو تختش خوابیدم..

البته نتونستم درست بخوابم هی بیدار میشدم..

دیگه ساعت 1 اینا بود آقایی اومد..

تا حاضر شدیم رفتیم بیرون شد 2..

رسیدیم سمت ستارخان..

معجون خوشمزه خوردیم..

بعدشم رفتیم ناهار میل کردیم..

دیگه ساعت 4 بود آقایی منو رسوند خونه...

+مرسی بخاطر بودنت...

غریبه آشنای زندگی من...

ما را در سایت غریبه آشنای زندگی من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 23:17

صفحه بندی