قرار بود نیما بعد از ظهر بیاد سهمشو بگیره..
دیگه آقایی جونم ساعت 7 بود اومد جلو خونمون..
رفتم پایین براش شله زرد رو بردم..
اونم برای من شربت های نذریشون رو آورده بود..
یکی دو ساعتی باهم بودیم آقایی برام پفیلا و پفک خرید..
نوش جان کردم..
بعدشم منو رسوند خونه..
غریبه آشنای زندگی من...ما را در سایت غریبه آشنای زندگی من دنبال میکنید
برچسب: شله زرد نذری مامی سایت, نویسنده: بازدید: 58