کم بود ولی برای رفع دلتنگی خوب بود:)

خرید بک لینک
امروز آقایی بعد سرکارش اومد دنبالم..

باهم رفتیم بیرون یه دوری بزنیم..

هر چی آقایی گفت بستنی بخوریم من گفتم میل ندارم..

واقعا اصلا میل نداشتم خلاصه اومد برگرده سمت خونه

که ماشینش خراب شد..

یک ساعتم داشت ماشینشو درست میکرد..

بعدم دیگه منو رسوند خونه..

با اینکه کم دیدمت ولی بازم خیلی برام خوب بود

غریبه آشنای زندگی من...

ما را در سایت غریبه آشنای زندگی من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 13:44

صفحه بندی