عیدی های آقایی رو بهش دادم..(راستی عید غدیر خم مبارک)
اونم کلی تشکر کرد..
رفتیم سمت یه جیگرکی...
جیکر و خوئک(غذای مورد علاقه من) رو خوردیم..
و بعد هم دست در دست عشقم سوار ماشین شدم...
نزدیک خونه آب طالبی تگرگی میل کردیم...
بعدشم آقایی منو رسوند خونه..
غریبه آشنای زندگی من...ما را در سایت غریبه آشنای زندگی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22